image

連結:https://www.youtube.com/watch?v=e1r62iOPkGw

 

────────────────────────────────

 

I don't wanna be broke when I d-i-e

我不願意窮困潦倒直至死亡

Wanna be livin' it up in VIP

想要勇往直前到達金字塔頂端

Tryna get in the club, they wanna see ID

試著進入夜店,他們想確認我的證件

Want me to wear nice shoes and a t-i-e

想看我穿著高級皮鞋和打著領帶

I've been workin' and gettin' by

持續的工作並沉浸於此

But that ain't enough to satisfy

但我還是不太滿足於現況

'Cause I got dreams for you and I

我夢想著與你共度此生

So I got money on my mind

所以我想著要努力賺錢

 

So if you wanna stack it up, man, you gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,你需要更努力工作

I-I-I-I-I-I

Ain't nobody gonna be doin' it for ya

沒有人會為了你努力

I-I-I-I-I

I got dreams and I got time

我有夢想而且我還年輕

But that ain't enough to get me by

但我不僅僅滿足於此

So I stack it up, man, I gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,我需要更努力工作

Yeah, I got money on my mind

是啊,我想的都是賺大錢

I-I, I-I

I got money on my mind

我想著要努力賺錢

I-I, I-I

 

I wanna flex hard like d-o-e

想跟某人一樣炫富

But right now my car need the m-o-t

但現在我的愛車需要保養

And I can't give the valet no t-i-p

而且服務生拿不太到我的小費

But like him, I got dreams and they're b-i-g

但就像是他,我,有個大大夢想

Tried to be a better guy

試著成為更好的人

But that bread enough to satisfy

但現在的物質並不讓我滿足

I got dreams and I got time

我有夢想而且我還年輕

I got money on my mind

所以我想著要努力賺錢

 

So if you wanna stack it up, man, you gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,你需要更努力工作

I-I-I-I-I-I

Ain't nobody gonna be doin' it for ya

沒有人會為了你努力

I-I-I-I-I

I got dreams and I got time

我有夢想而且我還年輕

But that ain't enough to get me by

但我不僅僅滿足於此

So I stack it up, man, I gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,我需要更努力工作

Yeah, I got money on my mind

是啊,我想的都是賺大錢

I-I, I-I

I got money on my mind

是啊,我想的都是賺大錢

I-I, I-I

 

Yeah, I know shit don't come free, you gotta work for it (gotta work for it)

是啊,我知道該死的天下沒有白吃的午餐,你要做點事情(要做點事情)
Lamborghini Urus, bought it when I first saw it (skrrt, when I first saw it)

藍寶堅尼 Urus,見到的第一眼就買下來(哼 就在第一眼)
She caught me creepin', I had to buy her a purse for it (purse for it)

她逮到我的小辮子,所以我需要買個包包當封口費(給她個包)
I think if I ain't have money, I'd be the worst for her

我覺得假如我是個窮小子,她一定覺得我糟透了


And if I ain't have money, I woulda been lost her

如果我沒有錢,我就會失去她
The loudest ones was the brokest, I was a shit-talker

話多的人口袋最空,我曾是個聒噪人
The loudest ones was the brokest and I was strugglin' (uh)

話多的人最窮,我曾經掙扎過()
Girls called me friend, now they on me, that money comin' in (that money comin' in)

女孩以前都說我是朋友,現在她們靠近我,鈔票就會到他們口袋(錢會進來)
Saint Laurent fiend, I put it in Louis luggages (yeah, yeah)

YSL有夠吸引人,我把它放進LV行李箱裡
Took her to Celine, bought her a couple luggages

帶她去逛Celine,再幫她買幾個包
Wasn't always sweet, Capri Suns for fifty cents (yeah)

生活並非一直甜蜜,曾經只能喝0.5元的Capri Suns (是啊)

Now I just hate to reminisce (to reminisce)

現在我就討厭回憶過去

 

So if you wanna stack it up, man, you gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,你需要更努力工作
I-I-I-I-I-I
Ain't nobody gonna be doin' it for ya

沒有人會為了你努力
I-I-I-I-I
I got dreams and I got time

我有夢想而且我還年輕
But that ain't enough to get me by

但我不僅僅滿足於此
So I stack it up, man, I gotta work for it

想要更多的錢財,朋友,我需要更努力工作
Yeah, I got money on my mind

是啊,我想的都是賺大錢
I-I, I-I
I got money on my mind

我想的都是賺大錢
I-I, I-I
I got money on my mind

我想的都是賺大錢

arrow
arrow
    文章標籤
    LIAMPAYNE STACKITUP T1 KLEVV
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 breezee 的頭像
    breezee

    sillageee

    breezee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()